Reglementări privind magazinele

§ 1 Definiții

  1. Regulament - prezentul regulament, care definește principiile de încheiere a contractelor de vânzare la distanță prin intermediul magazinului online, principiile de executare a acestor contracte, drepturile și obligațiile părților la contractul de vânzare la distanță și principiile procedurii de soluționare a reclamațiilor. În ceea ce privește serviciile furnizate pe cale electronică, normele și regulamentele sunt, respectiv, normele și regulamentele menționate la articolul 8 din Legea privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice.
  2. Client - o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică, care încheie un contract de vânzare la distanță cu vânzătorul.
  3. Consumator - o persoană fizică care încheie o tranzacție legală cu comerciantul, care nu este direct legată de activitatea sa economică sau profesională.
  4. Întreprinzător - o persoană fizică care încheie un contract de vânzare la distanță direct legat de activitatea sa comercială, în cazul în care conținutul acestui contract indică faptul că nu este de natură profesională pentru această persoană, în special ca urmare a obiectului activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor Registrului central și a informațiilor privind activitatea comercială.
  5. Întreprinzător - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este o persoană juridică și căreia legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară o activitate comercială sau profesională în nume propriu.
  6. Vânzător:
    JEWELRY & WATCHES Sp.zo.o. ,
    tel. +48 731 484 225,
    shop@edibazzar.ro,
    NIP 7123301286,
    REGON 362688875.
  7. Adresa sediului social al vânzătorului:
    ul. FREZERÓW 3,
    20-209 LUBLIN .
  8. Magazinonline - site-ul web operat de Vânzător, disponibil la adresele electronice: https://edibazzar.ro prin intermediul căruia Clientul poate obține informații despre Bunuri și disponibilitatea acestora și poate achiziționa Bunurile sau comanda furnizarea de servicii.
  9. Contract devânzare la distanță - contractul de vânzare de Bunuri / contractul de furnizare de Serviciu digital sau de Conținut digital (dacă este cazul), încheiat prin intermediul Magazinului online.
  10. Bunuri - un obiect mobil pe care Clientul îl poate achiziționa din Magazinul online.
  11. Serviciu digital - un serviciu care permite Consumatorului să:
    1. producerea, prelucrarea, stocarea sau accesul la date în formă digitală;
    2. schimbul de date în formă digitală care au fost transmise sau create de Consumator sau de alți utilizatori ai serviciului respectiv;
    3. alte forme de interacțiune prin intermediul datelor.
  12. Conținut digital - date produse și furnizate în formă digitală.
  13. Politica de confidențialitate și cookies a magazinului online - un document care stabilește reguli detaliate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate și cookie-uri este Anexa 3 la Termeni și Condiții și este disponibilă la https://edibazzar.ro/ro/privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Suport durabil - înseamnă un material sau un instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații adresate personal Clientului într-un mod care permite accesul la informații în viitor pentru o perioadă de timp corespunzătoare scopurilor în care sunt utilizate informațiile și care permite reconstituirea informațiilor stocate fără modificări, în special poșta electronică.
  15. Formular electronic de comandă - procedura electronică de comandă pusă la dispoziția cumpărătorului de către vânzător.
  16. Formular electronic de returnare - procedura electronică de returnare pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător; disponibil la https://edibazzar.ro/ro/returns-open.html.
  17. Formular electronic de reclamație - proceduraelectronică de reclamație pusă la dispoziția cumpărătorului de către vânzător; disponibilă la https://edibazzar.ro/ro/rma-open.html.
  18. Trimiterea unei comenzi - validarea unei comenzi prin apăsarea butonului "" de către Cumpărător, tratată ca transmiterea unei declarații obligatorii de intenție de către Cumpărător de a încheia un Contract de vânzare la distanță cu Vânzătorul.
  19. Cont - un set de date stocate în Magazinul online și în sistemul IT al Vânzătorului privind un anumit Client și comenzile plasate de Client și Contractele de vânzare la distanță încheiate de Client, cu ajutorul cărora Clientul poate plasa comenzi, precum și le poate anula sau modifica în timp util și poate încheia Contracte de vânzare la distanță.
  20. Opinia serviciului de comenzi sau opinia bunurilor individuale - declarații subiective și evaluări acordate sub formă de stele de la 1 la 5.
  21. Comanda de abonament - o comandă creată automat ca parte a unui abonament.
  22. Abonament - serviciu electronic care permite crearea automată a comenzilor de Abonament pentru anumite Bunuri, în funcție de recurența aleasă de Client, fără a fi necesară plasarea de comenzi separate până la finalizarea Abonamentului.
  23. Plăți recurente - sunt plăți gestionate de serviciul de plăți IdoPay furnizat de Operator și executate automat, în cicluri specifice, utilizate pentru plata Comenzilor de Abonament pe baza consimțământului dat de Cumpărător la începutul Abonamentului (ordin permanent al Posesorului de Card).
  24. Operator - IdoPayments sp. z o.o. cu sediul social în Bulevardul Piastów nr. 30, 71-064 Szczecin, înscrisă în registrul întreprinzătorilor ținut de Tribunalul Districtual Szczecin-Centrum din Szczecin, Secția a 13-a Comercială a Registrului Național al Instanțelor cu numărul 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, cu capital social PLN 800.000,00. Adresa de livrare: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, denumită și: "IdoPayments", care este o instituție națională de plată în sensul articolului 2 alineatul (16) din Legea privind serviciile de plată din 19 august 2011 (Jurnalul de legi din 2020, punctul 794, cu modificările ulterioare) [denumită în continuare: "PSA"].
  25. Card - un card de plată emis în cadrul schemelor Visa sau International sau Mastercard International, autorizat în temeiul reglementărilor acestor scheme să efectueze tranzacții fără prezența fizică.

§ 2 Dispoziții generale

  1. Tipuri și domeniul de aplicare al serviciilor furnizate pe cale electronică:
    1. încheierea de contracte de vânzare online - cu privire la bunurile vândute în magazinul online,
    2. principiile de înregistrare și utilizare a unui Cont în cadrul Magazinului online,
    3. adăugarea de opinii, comentarii și evaluări - Clientul poate adăuga o opinie sau un comentariu la comanda sa,
    4. trimiterea de e-mailuri prin care Vânzătorul confirmă primirea unei comenzi, posibila primire a plății, acceptarea unei comenzi în vederea procesării.
  2. Utilizarea Magazinului pe internet este posibilă cu condiția ca sistemul informatic utilizat de Client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:
    1. browsere web în versiunea actuală, de ex:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. orice program pentru vizualizarea fișierelor în format PDF.
  3. Conținutul plasat pe site-urile internet ale magazinului online, inclusiv descrierile bunurilor și prețurile, constituie o invitație la încheierea unui contract în sensul articolului 71 din Codul civil.
  4. Înainte, în timpul și după încheierea contractului de vânzare la distanță, Vânzătorul pune la dispoziție, prin intermediul unui link pe pagina de pornire, prezenții Termeni și condiții împreună cu anexele. Cumpărătorul le poate descărca și tipări.
  5. Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și a datelor în legătură cu serviciile furnizate, Magazinul online ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate gradului de securitate al serviciilor furnizate, în special măsuri pentru a împiedica persoanele neautorizate să obțină și să modifice datele cu caracter personal transmise pe internet.

§ 3 Comenzi

  1. Plasarea unei comenzi în magazinul online se poate face prin intermediul unui cont sau prin alegerea opțiunii de cumpărare fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern pe baza căruia clientul poate crea un cont. Contul intern este menținut până când datele sunt șterse din sistem sau Contul este blocat.
  2. Achiziția se face prin completarea unui formular electronic de comandă disponibil pe paginile magazinului online. Selectarea bunurilor comandate se face prin adăugarea acestora în coș. Formularul electronic de comandă specifică, printre altele, ce Bunuri, la ce preț și în ce cantități dorește Clientul să comande la locația indicată de Client. Clientul ia măsurile tehnice adecvate pe baza mesajelor afișate.
  3. După ce clientul a introdus toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va conține informații privind: datele de identificare ale Vânzătorului, obiectul comenzii, prețul unitar și prețul total al Bunurilor comandate, inclusiv costurile de livrare și alte costuri, dacă este cazul, metoda de plată aleasă, metoda de livrare aleasă, termenul de livrare și costurile.
  4. În cazul în care obiectul contractului este furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale care nu sunt stocate pe un suport material sau de servicii furnizate electronic sau la distanță - Consumatorul, în caseta de selectare suplimentară necesară pentru a plasa comanda și aflată pe formularul electronic de comandă, își dă următorul consimțământ: "Consimt la livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil sau la începerea serviciului înainte de expirarea termenului de 14 zile de la data încheierii contractului și recunosc pierderea dreptului de retragere". Vânzătorul va confirma primirea consimțământului menționat mai sus prin e-mail.
  5. Pentru a plasa o Comandă este necesar să se furnizeze în Formularul electronic de comandă datele personale marcate ca obligatorii, să se accepte conținutul Termenilor și condițiilor, să se trimită Comanda prin apăsarea butonului "".
    1. Trimiterea Formularului electronic de comandă de către Client constituie o declarație obligatorie de intenție de a încheia un Contract de vânzare la distanță, în conformitate cu conținutul acestor Termeni și condiții.
    2. Un Contract de vânzare la distanță se consideră încheiat în momentul în care Vânzătorul acceptă Formularul electronic de comandă, care este confirmat prin afișarea unui mesaj către Cumpărător prin care se confirmă că comanda a fost acceptată și se specifică numărul comenzii.
    3. După încheierea unui Contract de vânzare la distanță, Clientul primește un e-mail de confirmare a comenzii plasate, care include: confirmarea acceptării comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor esențiale ale comenzii și a condițiilor generale ale Contractului de vânzare la distanță încheiat (Regulamentul magazinului online cu anexele nr. 1 și 2), datele Vânzătorului, responsabilitatea Vânzătorului pentru calitatea prestației, despre serviciile oferite de Vânzător după vânzare și despre modul și efectele retragerii din contract. Instrucțiunile privind modul și efectele retragerii din contract sunt incluse în anexa nr. 1.
    4. Până când Vânzătorul a început procesarea comenzii:
      1. Clientul își poate modifica comanda utilizând soluția tehnică disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă și parcurgând din nou întregul traseu al comenzii. Modificarea comenzii se face prin plasarea unei noi comenzi care o înlocuiește pe cea plasată anterior. Alternativ, plata efectuată de client este creditată pentru noua comandă și, în cazul unei plăți excedentare, este returnată în contul bancar din care a fost efectuată plata.
      2. Clientul își poate anula comanda selectând opțiunea "Anulare comandă" disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă.
    5. În cazul în care Clientul anulează comanda, Vânzătorul va rambursa plata primită în termen de 3 zile lucrătoare. Plata va fi rambursată folosind aceeași metodă de plată utilizată de Client.
    6. Durata de procesare a comenzii este cuprinsă între 1 și 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.

§ 4 Plata

  1. Magazinul online oferă posibilitatea de plată sub formă de plată anticipată, plata la livrare (cu plata în cont după livrare). Opțiunea de plată amânată este posibilă în situații convenite individual cu vânzătorul.
  2. Plata pentru bunuri poate fi efectuată prin metoda aleasă în momentul comenzii pe formularul electronic de comandă.
    .
  3. Metodele de plată preplătite disponibile în prezent în Magazinul online sunt disponibile la https://edibazzar.ro/ro/payments.html.
    .

§ 5 Livrarea

  1. Pe Formularul electronic de comandă, Clientul trebuie să selecteze metoda de livrare bifând alegerea făcută.
  2. În cazul în care Bunurile nu sunt ridicate de către Client, ceea ce duce la returnarea Bunurilor către Vânzător - Vânzătorul se poate retrage din contractul de vânzare, după ce a sunat Clientul într-un e-mail dat în procesul de cumpărare pentru a executa contractul. Retragerea din contract are loc prin efectuarea unei declarații către Client sub forma unui mesaj de e-mail.
  3. În situația indicată la punctul 2, Vânzătorul este obligat să returneze imediat Clientului plata primită pentru Bunurile achiziționate de Client.
  4. Metodele de livrare disponibile în prezent în Magazinul online sunt disponibile la https://edibazzar.ro/ro/delivery.html.

§ 6 Retragerea din contract - Formular electronic de returnare

  1. Un consumator care a încheiat un contract de vânzare la distanță poate, în termen de 14 zile, să se retragă din acesta fără a oferi niciun motiv. În cazul retragerii dintr-un contract de vânzare la distanță - contractul se consideră a nu fi fost încheiat.
  2. Întreprinzătorul individual are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu alineatele (6) și (7) din prezentul document. În măsura în care se face referire la consumator în secțiunile 6 și 7 din prezentele condiții generale, se înțelege, de asemenea, antreprenorul individual.
  3. În caz de retragere - Consumatorul va suporta numai costurile directe de returnare a bunurilor.
  4. Declarația Consumatorului trebuie să exprime în mod clar voința sa de a se retrage din contract, în special Consumatorul poate:
    1. să utilizeze formularul electronic de returnare disponibil pe site-ul web al Magazinului online: https://edibazzar.ro/ro/returns-open.html.
    2. să se retragă din contract utilizând formularul de retragere atașat ca anexa 2 - prin trimiterea acestuia la adresa sediului social al Vânzătorului.
    3. Vânzătorul va confirma prompt pe un suport durabil faptul primirii unei declarații de retragere făcută în modul indicat la punctele 1 și 2.
  5. Trimiterea declarației înainte de expirarea acesteia este suficientă pentru respectarea termenului.
  6. Perioada de retragere începe:
    1. pentru un contract în executarea căruia vânzătorul livrează bunurile, fiind obligat să transfere proprietatea acestora - de la luarea în posesie a bunurilor de către consumator sau de către o terță parte indicată de consumator, alta decât transportatorul, și în cazul unui contract care:
      1. implică mai multe articole care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la luarea în posesie a ultimului articol, lot sau parte;
      2. constă în livrarea regulată de bunuri pe parcursul unei perioade de timp definite - de la luarea în posesie a primului bun;
    2. pentru alte contracte - din ziua încheierii contractului.
  7. Formularul declarației de retragere (apendicele nr. 2 la prezentul regulament) și informațiile privind exercitarea dreptului de retragere (apendicele nr. 1 la prezentul regulament) sunt furnizate în format electronic.
  8. În cazul retragerii din contractul de furnizare a conținutului digital sau a serviciului digital, vânzătorul poate împiedica consumatorul să utilizeze în continuare conținutul digital sau serviciul digital, în special prin împiedicarea accesului consumatorului la conținutul digital sau la serviciul digital.
  9. În cazul retragerii din contractul de furnizare a conținutului digital sau a serviciului digital, consumatorul este obligat să înceteze să utilizeze conținutul digital sau serviciul digital respectiv și să îl pună la dispoziția terților.
  10. Dreptul de retragere dintr-un acord de vânzare la distanță nu se aplică acordurilor indicate la articolul 38 din Legea din 30.05.2014. (Jurnalul de legi din 2019, punctul 134) privind drepturile consumatorilor, printre alteleContracte:
    1. pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care vânzătorul a executat integral serviciul cu consimțământul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării că după executarea de către vânzător va pierde dreptul de a se retrage din contract și l-a acceptat.
    2. în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare asupra cărora comerciantul nu are niciun control și care pot apărea înainte de sfârșitul perioadei de retragere;
    3. în care obiectul prestației este un lucru care nu este prefabricat, produs conform specificațiilor consumatorului sau destinat să răspundă nevoilor individuale ale consumatorului;
    4. al cărui obiect al prestației este un articol furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    5. al căror obiect al prestației este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    6. furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care vânzătorul a început executarea cu consimțământul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării că, după executarea de către vânzător, va pierde dreptul de a se retrage din contract și a recunoscut acest lucru;
    7. în cazul în care obiectul este un produs perisabil sau un produs cu termen de valabilitate scurt și în cazul în care obiectul este un produs care, prin natura sa, este inseparabil de alte produse după livrare;
    8. pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
    9. încheiate prin licitație publică;
    10. pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, în cazul în care contractul specifică data sau perioada de executare;
    11. în care obiectul executării este reprezentat de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora comerciantul nu are niciun control;

§ 7 Efectele retragerii din contract

  1. În termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contractul de vânzare a unui articol, vânzătorul rambursează consumatorului toate plățile efectuate de consumator, inclusiv costurile de livrare, corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de vânzător.
    1. Plata se rambursează folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator.
    2. În cazul în care Consumatorul, în vederea exercitării dreptului de retragere - utilizează Formularul electronic de retur - fondurile vor fi rambursate prin metoda aleasă și în contul bancar furnizat de Consumator.
    3. În cazul în care vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși bunurile de la consumator, vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la consumator până când acesta va primi bunurile înapoi sau până când consumatorul va furniza dovada returnării acestora, oricare dintre aceste evenimente se produce mai întâi.
  2. Vânzătorul poate oferi consumatorului să ridice el însuși bunurile de la consumator. Cu toate acestea, în cazul în care Vânzătorul nu a făcut o astfel de ofertă - Consumatorul trebuie să returneze bunul Vânzătorului (sau unei persoane autorizate de Vânzător să îl primească) imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care a renunțat la contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați produsul înainte de expirarea acestuia. Bunurile pe care consumatorul le returnează trebuie trimise la adresa sediului social al vânzătorului.
  3. Consumatorul va fi răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din utilizarea acestora dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.
  4. Consumatorul nu se poate retrage din contract în cazul în care conținutul digital sau serviciul digital este furnizat în schimbul plății unui preț, iar lipsa de conformitate a conținutului digital sau a serviciului digital cu contractul este nesemnificativă.
  5. Vânzătorul poate solicita returnarea suportului material pe care a furnizat conținutul digital în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere a consumatorului. Consumatorul va returna suportul imediat și pe cheltuiala vânzătorului.
  6. Vânzătorul este obligat să returneze prețul numai pentru partea corespunzătoare conținutului digital sau serviciului digital neconform cu contractul și conținutului digital sau serviciului digital a cărui obligație de livrare a încetat ca urmare a retragerii din contract.

§ 8 Reclamație

  1. O reclamație privind un defect al bunurilor sau neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare la distanță încheiat poate fi făcută
    1. prin intermediul formularului electronic de reclamație;
    2. în scris la adresa sediului social al Vânzătorului sau prin e-mail la shop@edibazzar.ro.
  2. În reclamație, este necesar să se specifice un defect pe care, în opinia Cumpărătorului, Bunurile îl au, pretențiile față de Vânzător și, dacă este posibil - să se documenteze defectul respectiv și să se prezinte o dovadă de achiziționare a Bunurilor în Magazinul online. Vânzătorul trebuie să răspundă la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia. În cazul în care acesta nu a răspuns în termenul menționat anterior, se va considera că a luat act de reclamație. Vânzătorul răspunde la reclamație în scris sau pe un suport durabil.
  3. Pașii pe care trebuie să îi urmeze cumpărătorul pentru a depune o reclamație, inclusiv metoda de livrare a bunurilor care fac obiectul reclamației către vânzător, sunt indicați în diferite etape în formularul electronic de reclamație.
  4. În cazul în care Vânzătorul consideră reclamația justificată: costurile de înlocuire, reparare, inclusiv costurile de expediere legate de reclamația Bunurilor vor fi suportate de către Vânzător.
  5. Vânzătorul va fi răspunzător față de consumator, precum și față de întreprinzătorul individual, pentru neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare la distanță, în conformitate cu principiile care rezultă din Legea din 30.05.2014 privind drepturile consumatorilor.
    1. Vânzătorul va fi răspunzător pentru lipsa de conformitate a Bunurilor cu Contractul de vânzare la distanță existentă la momentul livrării acestora și dezvăluită în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al Bunurilor, astfel cum este specificat de către Vânzător, este mai lung.
    2. Vânzătorul repară sau înlocuiește bunurile în termen de 14 zile de la confirmarea reclamației. Costurile de reparare sau înlocuire, inclusiv, în special, costurile de expediere, transport, manoperă și materiale, vor fi suportate de vânzător.
    3. Consumatorul trebuie să pună la dispoziția vânzătorului bunurile care fac obiectul reparației sau înlocuirii. Vânzătorul va ridica bunurile pe cheltuiala sa.
  6. Vânzătorul va fi obligat să livreze Bunuri fără defecte și va fi răspunzător față de Antreprenor pentru defectele Bunurilor achiziționate în conformitate cu prevederile Codului civil.
  7. Livrarea conținutului digital sau a serviciului digital către consumator sau către întreprinzătorul individual va avea loc în conformitate cu normele care rezultă din Legea din 30.05.2014 privind drepturile consumatorilor.
    1. Se consideră că conținutul digital a fost livrat atunci când conținutul digital sau mijloacele care permit accesul la conținutul digital sau descărcarea conținutului digital au fost puse la dispoziția consumatorului sau a unui dispozitiv fizic sau virtual pe care consumatorul l-a selectat în mod independent în acest scop, sau atunci când consumatorul sau un astfel de dispozitiv l-a accesat.
    2. Se consideră că conținutul digital a fost livrat atunci când consumatorul sau dispozitivul fizic sau virtual pe care consumatorul l-a ales în mod independent în acest scop l-a accesat.
    3. Vânzătorul aduce conținutul digital sau serviciul digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile din momentul în care vânzătorul este informat de către consumator cu privire la lipsa de conformitate cu contractul și fără inconveniente nejustificate pentru consumator, luând în considerare natura acestora și scopul în care sunt utilizate. Costurile de aducere a conținutului digital sau a serviciului digital în conformitate cu contractul sunt suportate de vânzător.

§ 9 Opinii

  1. O opinie cu privire la gestionarea unei comenzi sau o opinie cu privire la un articol poate fi plasată în timpul unei vizite în magazinul online, făcând clic pe interfața plasată lângă articol sau făcând clic pe link-ul plasat într-un mesaj e-mail. Adăugarea unei opinii este voluntară și gratuită. Clientul poate trimite un singur Rating pentru fiecare comandă.
  2. În cadrul evaluării menționate mai sus, clientul poate atribui un număr de stele de la 1 la 5 și poate adăuga un comentariu verbal limitat la 65535 de caractere.
  3. Evaluările sunt stocate și afișate public pe site-ul magazinului online, precum și pe site-urile https://zaufaneopinie.idosell.com și https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Vânzătorul verifică opiniile folosind adresa de e-mail care a fost utilizată în procesul de achiziționare a bunurilor în cauză. O Opinie care este plasată de o persoană care utilizează adresa de e-mail care a fost utilizată în procesul de cumpărare este marcată pe site-ul web al Magazinului cu comentariul "opinie confirmată prin cumpărare". Orice altă Opinie este marcată ca "opinie neconfirmată de o achiziție".
  5. Vânzătorul poate publica Opinii cu privire la bunurile în cauză din alte magazine online ale sale.
  6. Vânzătorul nu va modifica opiniile în ceea ce privește conținutul acestora sau stelele acordate.
  7. Cumpărătorul este singurul și unicul responsabil pentru conținutul opiniei. Vânzătorul își rezervă dreptul de a șterge o opinie în conformitate cu legea și cu prezenții termeni și condiții.
  8. Este interzisă postarea de informații neadevărate, înșelătoare, vulgare, agresive, ofensatoare sau vădit imorale. De asemenea, este inacceptabilă postarea de conținut care este ilegal, încalcă drepturile unor terțe părți sau constituie concurență neloială.
  9. Clientul se angajează să nu plaseze conținut care conține linkuri către site-uri externe, care are caracter promoțional sau publicitar sau care conține date cu caracter personal ale terților.
  10. La cererea expresă a clientului, conținutul ratingului poate fi ascuns pentru ceilalți utilizatori ai magazinului, dar ratingul cu stele acordat va fi inclus în ratingul general al magazinului și al mărfurilor.

§ 10 Proprietatea intelectuală

  1. Clientul declară că nu are niciun drept, inclusiv drepturi de autor sau drepturi conexe asupra ratingurilor și declarațiilor făcute de el, cu excepția dreptului de a utiliza Magazinul online în modul specificat în Termeni și condiții. Clientul nu are dreptul la înregistrarea, reproducerea, punerea la dispoziție, publicitatea sau distribuirea conținutului, cu excepția cazului în care un astfel de drept rezultă din dispozițiile legale sau din prezenții termeni și condiții.
  2. Clientul nu are dreptul de a interveni în niciun fel asupra conținutului, în special nu are dreptul de a interveni în conținutul, structura, forma, grafica, mecanismul de funcționare sau alte elemente ale magazinului online.
  3. Prin plasarea opiniilor în Magazinul online, care constituie opere în sensul Legii din 4.2.1994 privind dreptul de autor și drepturile conexe, Clientul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă și gratuită, nelimitată în timp și teritoriu, de utilizare a acestor opere, împreună cu dreptul de a acorda o sublicență, care include punerea unei opere la dispoziția publicului astfel încât oricine să aibă acces la aceasta într-un loc și la un moment ales în mod individual de către acesta (internetul). Licența se acordă pentru toate domeniile de exploatare cunoscute la momentul acordării acesteia, în special pentru următoarele domenii de exploatare
    1. în ceea ce privește înregistrarea și multiplicarea operei prin orice tehnică - în special prin imprimare, reprografie, înregistrare magnetică, tehnică digitală, adică utilizarea oricărei tehnici pe orice suport audiovizual sau vizual, în special pe discuri audiovizuale, CD-uri, discuri de calculator, într-o rețea multimedia, inclusiv Internetul și serviciile on-line conexe și multiplicarea, înregistrarea, utilizarea pe Internet, publicitatea, multiplicarea înregistrării în formă electronică în memoria calculatorului și în rețele interne și externe,
    2. utilizarea integrală sau parțială, sau a oricăror elemente ale operei, cu posibilitatea de modificare datorită naturii suportului online relevant, în toate publicațiile, în special online, digitale, buletine informative și de informare, singure sau în combinație cu alte opere sau fragmente de opere; utilizarea integrală sau parțială în scopuri de promovare și publicitate, în special sub formă de publicitate audiovizuală, audio, media.
    3. în cadrul comercializării originalului sau a copiilor pe care a fost fixată opera - comercializarea, împrumutul, închirierea originalului sau a copiilor,
    4. în cadrul difuzării operei într-un alt mod decât cel specificat mai sus - reprezentarea publică, expunerea, afișarea, reproducerea, precum și radiodifuzarea și retransmiterea, precum și punerea operei la dispoziția publicului în așa fel încât oricine să poată avea acces la ea într-un loc și la un moment ales de el,
    5. utilizarea operelor în scopuri promoționale și de marketing;
  4. Ștergerea contului de către client sau a unui aviz în temeiul secțiunii 9.8 nu afectează valabilitatea licenței menționate mai sus.

§ 11 Termeni și condiții de vânzare în modelul de abonament

  1. Serviciul electronic sub forma unui Abonament poate fi furnizat Cumpărătorului de către Vânzător.
  2. Utilizarea Abonamentului permite livrarea ciclică a bunurilor selectate, la intervale indicate de către Cumpărător, fără a fi necesară plasarea unor comenzi ulterioare până la finalizarea Abonamentului. Plata pentru Abonament se face exclusiv utilizând mecanismul de plată ciclică și numai prin intermediul unui singur Card.
  3. Dezabonarea unui Card de la un Abonament pune capăt Abonamentului.
  4. Tranzacțiile în cadrul plăților ciclice vor fi procesate numai după înregistrarea prealabilă a deținătorului cardului la Operator (sau la entitatea prin care Operatorul gestionează tranzacțiile). Înregistrarea va avea rolul de a autentifica faptul că Clientul care comandă Plata Ciclică este titularul legitim al Cardului care urmează să fie debitat. Înainte de înregistrarea cardului pe site-ul web al tranzacției, clientul trebuie să își dea consimțământul pentru debitarea periodică prin inițierea serviciului de plată ciclică. Consimțământul este stocat în serviciul Operatorului.
  5. Cumpărătorul creează un Abonament prin selectarea acestei forme de cumpărare în Formularul electronic de comandă. O confirmare a creării Abonamentului este trimisă imediat la adresa de e-mail a Cumpărătorului indicată la efectuarea primei Comenzi de Abonament.
  6. Clientul gestionează Abonamentul prin intermediul Contului în funcție de opțiunile disponibile.
  7. Abonamentul este pe o perioadă nedeterminată.
  8. Clientul poate rezilia Abonamentul în orice moment. Rezilierea Abonamentului de către Client echivalează cu retragerea consimțământului pentru debitarea ulterioară a plăților recurente. În această situație, nu va mai fi creată nicio altă comandă de abonament. Dacă încetarea Abonamentului are loc după data indicată în e-mailul menționat la clauza 11, Comanda de Abonament curentă va fi ultima care va fi creată.
    a). Rezilierea Abonamentului va fi efectuată prin selectarea de către Cumpărător a opțiunii "Rezilierea Abonamentului" în setările pentru Abonamentul relevant, care sunt disponibile atunci când Clientul se conectează din Contul său.
    b). Cumpărătorul poate, de asemenea, rezilia Abonamentul prin trimiterea unui e-mail personalului magazinului shop@edibazzar.ro.
  9. Vânzătorul are dreptul de a rezilia Abonamentul, de care va informa Cumpărătorul prin e-mail sau prin contact telefonic cu cel puțin 7 zile înainte. În această situație, nu se va lua niciun credit de pe Card și nu vor mai fi create alte Comenzi de Abonament.
  10. Vânzătorul are dreptul de a modifica prețurile Produselor în timpul Abonamentului, fapt de care Cumpărătorul este informat în corespondența prin e-mail menționată la alin. 11.
  11. Vânzătorul trimite Cumpărătorului un mesaj e-mail cu privire la crearea comenzii de abonament, cu obiectul acesteia, cantitatea, prețul (inclusiv modificarea prețului, dacă a avut loc), data finalizării și data prevăzută pentru retragerea fondurilor de pe card - cu cel puțin 3 zile înainte de retragerea fondurilor de pe card. În plus, Vânzătorul informează Cumpărătorul cu privire la posibilitatea de a rezilia Abonamentul prin atașarea unui link care duce la setările care permit rezilierea unui anumit Abonament de la nivelul Contului Clientului și data până la care aceasta va fi efectivă. În cazul în care Abonamentul este reziliat după data indicată în e-mail - rezilierea va intra în vigoare pentru comenzile de Abonament ulterioare. Aceasta înseamnă că Abonamentul va fi reziliat, dar Comanda de Abonament curentă va fi ultima care va fi procesată.
  12. În cazul în care o încercare de debitare a cardului nu are succes, Clientul va fi notificat prin e-mail că plata nu poate fi încasată. Motivele posibile pentru care plata nu poate fi debitată sunt: lipsa fondurilor de pe card, expirarea cardului sau probleme tehnice.
  13. Expirarea Cardului asociat Abonamentului sau incapacitatea de a autoriza un ordin de plată din alte motive va duce la încetarea Abonamentului.
  14. Comanda de abonament va fi procesată numai după ce fondurile au fost debitate cu succes de pe card.
  15. Rezilierea abonamentului implică rezilierea imediată a contractului de vânzare a bunurilor.

§ 12 Dispoziții finale

  1. Prezentele Condiții de utilizare intră în vigoare la data de 2024.01.01.
  2. În cazul în care oricare dintre dispozițiile prezentelor Condiții de utilizare este modificată sau invalidată printr-o decizie a unei autorități competente sau a unei instanțe, celelalte dispoziții rămân în vigoare și obligă Vânzătorul și Clientul.
  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții. Orice acorduri încheiate înainte de data intrării în vigoare a noilor Termeni și condiții vor fi executate pe baza Termenilor și condițiilor care erau în vigoare la data încheierii acordului.
  4. Legea aplicabilă pentru soluționarea oricăror litigii legate de Termeni și condiții este legea din Polonia. Aceste litigii vor fi soluționate de instanța de drept comun competentă la nivel local. Un client care este un consumator poate, de asemenea, să utilizeze modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a creanțelor. Toate informațiile privind modalitățile extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a creanțelor pot fi obținute pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa: www.uokik.gov.pl. În același timp, dorim să vă informăm că procedurile indicate sunt de natură voluntară și ambele părți trebuie să fie de acord cu acestea.
  5. În conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013, vă informăm că o platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și comercianți la nivelul UE (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR este un site web cu ghișeu unic pentru consumatorii și comercianții care doresc soluționarea extrajudiciară a unui litigiu privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare sau de prestare de servicii online.

§ 13 Anexa 1 - Informații privind exercitarea dreptului de retragere

  1. Aveți dreptul de a vă retrage din contract în următoarele condiții pentru consumator și întreprinzător individual.
    Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile fără a oferi niciun motiv. Perioada de retragere expiră după 14 zile:
    1. în cazul unui contract de vânzare, de la data la care intrați în posesia bunurilor sau la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia bunurilor;
    2. în cazul unui contract care prevede transferul de proprietate a mai multor articole care sunt livrate separat, din ziua în care intrați în posesia ultimului articol sau din ziua în care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia ultimului articol;
    3. în cazul unui contract care prevede transferul dreptului de proprietate asupra unor bunuri livrate în tranșe sau părți, din ziua în care intrați în posesia ultimei tranșe sau părți sau din ziua în care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dumneavoastră, intră în posesia ultimei tranșe sau părți;
    4. în cazul contractelor de livrare regulată de bunuri, pentru o perioadă de timp definită, începând cu ziua în care intrați în posesia primului bun sau în care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dumneavoastră, intră în posesia primului bun;
    5. în cazul contractelor de furnizare de servicii sau de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material, din ziua încheierii contractului.
  2. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați, și anume: JEWELRY & WATCHES Sp.zo.o. , ul. FREZERÓW 3, 20-209 LUBLIN , tel. +48 731 484 225, shop@edibazzar.ro decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
  3. Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.
  4. De asemenea, puteți completa formularul electronic de retur disponibil pe site-ul web al magazinului online: https://edibazzar.ro/ro/returns-open.html. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite fără întârziere o confirmare de primire a notificării dumneavoastră de retragere pe un suport durabil.
  5. Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea dumneavoastră privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
  6. În cazul în care vă retrageți din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către dumneavoastră a unui alt tip de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare obișnuită oferit de noi), fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract. Vom rambursa plata utilizând același mijloc de plată pe care l-ați utilizat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel.
  7. În cazul contractelor care implică transferul dreptului de proprietate asupra unui articol și în care nu ne-am oferit să ridicăm articolul în caz de retragere - vom reține rambursarea până când vom primi articolul sau până când ne veți furniza dovada returnării acestuia, oricare dintre aceste evenimente se va produce mai întâi.
  8. Vă rugăm să trimiteți articolul returnat la: JEWELRY & WATCHES Sp.zo.o. , ul. FREZERÓW 3, 20-209 LUBLIN imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat cu privire la retragerea dumneavoastră din prezentul contract. Termenul este respectat dacă trimiteți înapoi produsul înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportați costurile directe de returnare a articolului.
  9. Datorită greutății și dimensiunilor bunurilor, în caz de retragere - returnarea bunurilor poate implica costuri mai mari decât cele normale de expediere. Dacă doriți să utilizați serviciile de curierat, poate fi necesar să trimiteți coletul pe un palet, care este mai scump decât livrarea poștală obișnuită.

§ 14 Anexa 2 - Model de formular de retragere

pixel